Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst alan.shalaji
Skrivet
(0012 @ 08/10-2004 09:04:31)

Får man spö i skolan i Irak???

det där var förlänge sen.men jag tror att dem brukar dra en i örat.och så men en linjal på händerna.men ähh spelar inte roll om skolan för mig det är mitt hemland min släkt bor där.barn får inte ha långt hår i skolan och killar får inte ha örhängen som dem flästa brukar lägga.traditionen gillar jag inte bara.

Min pappa är från Irak och han berättade att förr i tiden så blev man slagen av en träplanka fullt med stickor om man misslyckades i skolan.
Skrivet

Sverige CS landet ;)

Sverige gjorde inte cs men det är bästa landet som finns mest eliter i SK världens största clan.
Skrivet

Jo... De tva rju en jordbävning här för e tag sen

Men den var väldigt svag, jag tror han menar jordbävningar som river hus :P Den jordbävningen vi hade fick bara nåra upphängda tavlor att ramla ner typ ..

Mitt är, även fast jag inte varit där, Australien . Jg älskar Kängurur och resten av det fräcka djurlivet där. Och dem har så cool dialekt där också :)

Annars så älskar jag Sverige såklart ... Ett väldigt underbart land ;)

Skrivet
(0013 @ 27/10-2004 10:55:20)
(0012 @ 27/10-2004 00:24:44)

Sverige CS landet  ;)

Sverige gjorde inte cs men det är bästa landet som finns mest eliter i SK världens största clan.

Och dom e bäst

SK är knappast världens största clan. har sett flera med många fler medlemmar. sen är de ju inte ens bäst för tillfället. inte inom cs iaf

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...