BIZZI Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Skulle vara kul och veta, är det någon annan som spelar WC3 här? Själv spelar jag det nästan på heltid, väldigt kul spel Isåfall, vilka raser föredrar ni? Min: 1. Nightelf 2. Orc 3. Human 4. Undead Favoritheron är Keeper of The Groove, Bloodmage och Pandakillen i Tavern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 1.Undead 2.Orc 3.Nightelf 4.Human Heron e nog Arthas eller Thrall Fast den där killen som e med Arthas hela tiden e sköön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 1. Naga (Expansion only), fast de får man tyvvär inte spela så mycket som. 2. Demons (ännu ett lag som man nästan aldrig spelar som). 3. Undead. 4. Night Elves. 5. Ingenting... Favorit hjälten är Naga Seawitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 HUMANS GO GO GO :) Dvärgen e lätt bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (redigerat) HUMANS GO GO GO :) Dvärgen e lätt bäst!!! Håller med ;) Dvärgen eller montain king ( kan itte stava ) som han heter äger. :cool: Redigerat 30 September 2004 av gokou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 splear bara på LAN..är inte så bra på wc3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Sj spelar ja Wc3/tft aktivt... (6-7gånger per vecka) Eeee...Vad ja e bäst som... De blir väll 1.Nightelfs 2.Orcs 3.Humans 4.undead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 orc undead nightelf human Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (redigerat) warcraft 3 äger =) 1. Undead (favo lag) 2. Night Elfs 3. Orc 4. Human Favo Hero får nog bli hmm, Crypt Lord i Undead Redigerat 30 September 2004 av Bubblar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag är förvånad att jag är den enda som gillar Naga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag har inte spelet på min data men jag spelar det ibalnd hos en kompis Raser: Human Orc Nightelf Undead min favorithero e nog trollkarlen som sitter på hästen ( human ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Undead e nog sköna för dom e onda. Humans e tråkiga. Thrall äger så himla mycke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.