Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Det är en roll spel som har mycket bra grafik, ljudefekter och handling jämfört med diablo. Och till Quisties jag pratar om båda spelen men legend of aranna e bätre. :mrgreen: :mrgreen: :cry: :mrgreen: :mrgreen:

• 2 veckor senare...
Skrivet

Jag kom en bra bit på dungeon siege sen kom jag in i nån jobbig skog å där va de massa typer som dödade mejj sen vart de tråkigt å jag slutade då att spela

Skrivet
Jag kom en bra bit på dungeon siege sen kom jag in i nån jobbig skog å där va de massa typer som dödade mejj sen vart de tråkigt å jag slutade då att spela

Om du pratar om eastern swamp eller travel camp så e det ganska svårt min kompis kämpade sig igenom dom han gick tillbaka och köpte många poisions så sluta inte spela bara för det e svårt. :mrgreen:

Skrivet
jag har det inte, är det värt att köpa?

Jag tycker det e värt att köpa det e en snygg grafik och handling jga hade tur och köpte den för 150 medans den kosta 450 men jag vet inte hur mycket det kostar nu.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...