*REX* Skrivet 29 September 2004 Rapport Skrivet 29 September 2004 Hur klarar man Darth Bandon på Korriban? :meddum: Citera
lövet_91 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 jag sket i honom å åkte till tatooine istället sen när man tagit star mapen så kommer han utanför då kan man gå på andra sidan draken som dött. sen när man kommit in till staden och åkt iväg kommer en video där dom säger att bandon e död. om man sen vill döda honom senare å få hans saker kan man gå tillbaka. då är han mycket lättare för hans medhjälpare har spridit ut sig.. Citera
Avregistrerad Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Så gjorde jag också.. (nästan) Citera
Offline Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 döda honom bara..va enkelt :visslar: Citera
|Nitro| Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 döda honom bara..va enkelt :visslar: samma här Citera
*REX* Skrivet 23 November 2004 Författare Rapport Skrivet 23 November 2004 Bra.Jag har klarat spelet nu. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.