mr_onkel Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Det kommer jag aldrig att orka hur orkar ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jag menade vs.machter :cry: ;) :wacko: :mellow: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decku Scrub Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Man kan köra vs i 20 timmar för att få mewtwo(om du förlorar mot honom så är det dara att köra 1 till så möter du honom igen.) Man kan klara t.ex target test med alla gubbar för att få mr g&w.(förutom mr g&w.) om du förlorar är det bara att köra 1 target test. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 du ska spela vs. i ca 5-20 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag har bara en handkontroll så det blir väääääldigt jobbigt att spela en match i20 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg