shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 gör inget jag har lärt mig nu börjat teckna kroppar också det är aslätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Manga ägeeer! Ha sett en sån där hemsida där man lär sej att rita ansiktet, kroppen och m.m. Men kommer inte ihåg vilken adress d va... Brukar rita manga när jag ha tid hehe. Ha lagt en bild på d jag ha ritat i datorn...Vill ni se? Ja jag vill se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 ingen annan i min klass kan rita lika bra manga som jag! (ingen i klassen kan rita de :P ) men jag ritar inte särskilt bra ändå... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 En bild jag ha ritat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag suger på manga... Både kroppar & ansikten :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag suger på händerna och fötter och lite på ansiktet och lite på kroppen...Händerna e jag typ sämst på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 En bild jag ha ritat... Snacka om manga stil :P Hur gör man ögonen så blänkade omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Enda felet med mig är at tmina ansikten blir så himmla kantiga ska träna mer och det jag tp är sämst på är händer, teckna killar och överkroppen på tjejer. men resten är okej tycker jag. Förutom kantiga ansikten och lite håret då. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 En annan bra sida Ratiasu: Snygg bild speciellt ögonen. Chobits: Sexig avatar du har *grr* ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 @ Xray: Det där är en vanlig ställning för Chii XD @Ratiasu: Den var väldigt bra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Kan lägga up en bild snart, får en scanner imorgon XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 jag brukar också rita manga men har ingen scanner eller webcam så ..XD (måste ha)...XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.