Haggen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Ni ska vi snacka PoP:WW :D Vad tycker ni om det ni har sett hittintills? Jag tycker att det ser skit coolt ut mkt grymare än 1:an även fast 1:an var skit grym. Jag gillar det där med fri fighting systemet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 det kommer säkert att vara roligt men aldrig lika roligt som NG... :D Coolt med alla nya saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (redigerat) Jag tror faktiskt det men alla tycker ju olika men hur som hälst så tänkte jag länka lite trailers till dom som inte vet så mkt om det http://www.gamespot.com/xbox/action/prince...sia2/media.html Redigerat 30 September 2004 av Haggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 bra idé.. coolt namn dom kommit på asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 aaa håller med det var ju inte så länge sen man fick veta vad det skulle heta. Namnet säljer sen får man se om spelet gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Spelet värkar bra ju ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jaa det är ju det jag säger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Men ärligt, jag har alldrig tänkt direkt mkt på det spelet, först tyckte jag det värkade skit, men nu har jag andra meningar om det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ja man har inte hört så mkt om det men nu kommer det lite info titta gärna på trailerna som jag länkde och sen trycker ni på Official Trailer 4 den är bäst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ja man har inte hört så mkt om det men nu kommer det lite info titta gärna på trailerna som jag länkde och sen trycker ni på Official Trailer 4 den är bäst ;) HAr redan kollat, 2 ggr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Ok jag tycker det verkar coolt och det är grmt att man kan ta fiendes vapen och att man kan få välja att antingen kasta sitt ena vapen och döda en på det sättet eller annvända båda beroende på vilket läge man är i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Finns välldigt mkt man kan göra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg