Haggen Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jaaa det beror på vad man menar med nära men november är väl rätt nära enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Får man göra officiella speltrådar? --> Ni ska vi snacka PoP:WW :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Ja rätt så.. Men det beror på hur mkt fakta vi kan få ut av det så mer vi vet om det blir bra ju desto mer längtar man o då är en månad en välldigt lång tid !! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Får man göra officiella speltrådar? --> Ni ska vi snacka PoP:WW :D Nu citerade du inte hela saningen för jag skrev faktiskt saker under som att jag vill veta vad ni tror am spelet och det här är väl långt ifån den endå tråden man snackar ett specielt spel eller hur. Skulle du tex inte kalla halo 2 grymt? tråden för officiel kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Haha den tråden är ju så officiell som det bara går (aa nästan iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ja den är ju till och med mer officiel än denna och då fattar jag inte varför han ska hacka ner sig på just denna tråd när det finns fullt med liknande trådar för anndra spel..... <_< aja back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Håler med, Ja. *Back To Topic* Jag ser fram emot det spelet, och förväntar mig en hel del :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg