Haggen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jaaa jag tror det kommer bli ett av dom roligaste spelen på Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Ja faktiskt, Inte roligast men, ett av dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jaaa menar det(jag vet nog vilket spel du syftar på :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Okej bra.. Haha det tror jag du vet redan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag tror att PoP:WW ska komma i början på 2005 eller så kanske det var vintern 2004 kom inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Okej, själv vet jag ingeting om spelet så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ok nä det har inte varit så mkt snack om det men jag tycker det är kostigt fördet första ser det bra ut och ettan var ju oxå bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 JAg har inte testat det, hur är det då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 verkar vara jävligt mycket mer blodigare och så och det verkar as kul att fightas det enda som oroar mig är storyn om det blir för mycket fighting så kommer dom nog glömma bort storyn och det vore inte bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Har inte kört 1an än, men ska nog köpa den, klara, köpa Warrior Within.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 JAg har inte testat det, hur är det då ? det är skit cool grafik och jag gillar storyn och fighting systemet är coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 coola filmer 600 inlägg :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg