Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 haha ni har 2 val: 1.vänta 2.köpa ps2 och slänga kryss lådan åt h*lvete Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 MHHMHHAHHAHA!!Juste ja det är era val,eller ett tredje val 3:Be om nåd till gta sidan så kanske vi kan sicka några poäng så får era föreldrar hur duktiga ni varit på sidan så kanske dom söper ett ps2 till er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Det Bästa Är att Köpa Dröm Drömaskinen *Ps2*Och Ha kvar Sin Opoppulärara x-box :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Halo2 Vs Gta San Andreas Vilken Tror ni Kommer Bli Bäst`? Halo 2 är Ju as Bra Men Gta Också :o ? jag tror gta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 GTA:SA självklart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ja gta kommer att slå allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 mm Kanske Det Men Jag känner Många Som Älskar Halo :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jag också men det blir ju inte bättre för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Halo vinner för att det bättre grafik än gta:sa. helt enkelt ett bättre gjort spel. men jag kommer nog köpa gta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 gta är bäst på ps2... :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag har själv ett PS2 (Då jag tycker PS2 är den bästa konsollen, om ni vill veta anledningar så slå mig en plingeling) och gillar hela GTA serien starkt, har även spelat Halo och tycker det är fin grafik, mycket fin . Själv tror jag att GTA: SA kommer att bli något mäktigare . Det är så mycket som kretsar omkring nu och det är hårt tryck åt SA . Om ni läser på gtasajten så inser ni snart hur bra SA kommer bli . Det är så stor frihet i det, mycket mer att göra, på det sättet tror jag att Halo blir lite kantigare . I grafik mosar däremot Halo 2 SA ganska ordentligt . Men i övrigt, så är min åsikt : Grand Theft Auto: San Andreas . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 det e bra det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg