Gäst max99 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 man tröttnar ju inte på gta förren en lång tid... spelet är ju så stort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 13 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 man tröttnar ju inte på gta förren en lång tid... spelet är ju så stort Nej Jag kommer inte att tröttna på San AndreasMen Jag Menar att Vice City Blev Inte Perfect... Men Allltså Inte att Den Är Dålig Eller Nåt... Jag Längtar bara Till San Andreas... Den Kommer man aldrig att tröttna På :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jag har inte tröttnat på de andra gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jag har tröttnat på gta3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 inte jag kanske bara lite lite på ettan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 inte jag kanske bara lite lite på ettan... Mm Kanske det.Nya Info Om Sa Spelet. Gtaportal.com har släppt ut en trailer med 3 nya scen..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg