Magdis Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 J*vla hovrätt! Hatar att man får överklaga. Han blev ju dömd och så kommer hovrätten och friar honom helt. Jag är skitförbannad på hovrätten som en gång släpte den mest kände svenske mördaren i all tid. Jag instämmer. De flesta av er här var kanske inte ens födda när Palme blev mördad. Jag gick i 6:an då och jag tog det väldigt hårt. 1989 stötte jag ihop med en människa som visade sig känna Christer Pettersson och han berättade att Christer hade erkänt för honom att det var han som sköt, men att det inte var meningen(!) Jag berättade det för polisen då men det var förstås iinget som de kunde använda som bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 nähä skit samma då.. :P jag ser det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag är väl runt 75% säker på att det var han.. Han har ju själv kommit med många kommentarer som pekar på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Mjo något visste ju Pettersson iaf.. Han ville ju berätta något iaf. Sedan råder det ju en del mystiska omständigheter kring hans död med. Jag är inte alls så säker på att det var Pettersson som var mördaren. Men något visste han dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Inte en blekaste aning. Han var ju lite virrig i huvet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Stackars människa.. Att leva utpekad och misstänkt halva sitt liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Men om det var han..Så förtjänar han det. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.