Simpsons Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Är Sagan om Ringen 1 bra?? Jag har bara spelat 2:an och 3:an men aldrig 1:an. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Tycker itne det är så bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 kass grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 mmm, Frodo ser ut som något helt annat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 en svamp ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Hmm jag har bara kört Lord Of The Rings: Fellowship of The Ring på PC men vet inte om det är samma sak, men Fellowship of The Ring var ett av mina bästa spel! Jag brukar aldrig gilla att man gör spel av filmer för det blir oftast bara skit. Men Fellowship of The Ring var askul, så om det är samma på PS2 som PC så KÖP DET. :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 nej konugen återkomst e ju mycket bättre!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Det är bra och kul men det är inte likt trean och tvåan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag tycker inte att det är så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 hr det vad gör man när man ska smyga förbi den svarta ryttaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg