isMaNnen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jag vill ha bra armor men jag kan inte hitta de hur får jag utan att köpa eller tigga av andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Tigga!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Gör en ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Gör en ;) vadå gör en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 man kan ju smida jag kan bra smida iron plate hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 kan du göra de åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag spelar inte RS längre men jag har 51 i smithing, så jag kan göra Full steel o lite mith grejjer ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag spelar inte RS längre men jag har 51 i smithing, så jag kan göra Full steel o lite mith grejjer ^_^ kan jag få din pass och namn? plz skicka på pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 man kan ju smida jag kan bra smida iron plate hehe vilken level är du i smithing jag är i 79 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (Mini bowser @ 01/10-2004 13:16:25) man kan ju smida jag kan bra smida iron plate hehe vilken level är du i smithing jag är i 79 ;) jag e bara 4 :cry: de e ju hur sekt som helst att gå upp men kan du göra ett bra vapen till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 kan nån säga var man kan köpa steel pickaxe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 i dwarven mine. jag har addy pix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.