Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 goku säg till rektorn.jag visste inte att du bodde i finland :huh: okej, men rektorn är på semester, skal jag säga åt min klass föreståndare, föfysik läraren var bara timmes lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 16:19:36) goku säg till rektorn.jag visste inte att du bodde i finland :huh: okej, men rektorn är på semester, skal jag säga åt min klass föreståndare, fö fysik läraren var bara timmes lärare Ja säg till hon! Läraren kan ju inte få fortsätta så där <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (Steezy @ 01/10-2004 16:34:31) (The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 16:19:36) goku säg till rektorn.jag visste inte att du bodde i finland :huh: okej, men rektorn är på semester, skal jag säga åt min klass föreståndare, fö fysik läraren var bara timmes lärare Ja säg till hon! Läraren kan ju inte få fortsätta så där <_< Okej, skall göra det på måndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ja e halv-finne men sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 om en lärare gjorde så på mig skulle jag misshandla han/hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag skulle spöa upp skiten <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 16:37:45) (Steezy @ 01/10-2004 16:34:31) (The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 16:19:36) goku säg till rektorn.jag visste inte att du bodde i finland :huh: okej, men rektorn är på semester, skal jag säga åt min klass föreståndare, fö fysik läraren var bara timmes lärare Ja säg till hon! Läraren kan ju inte få fortsätta så där <_< Okej, skall göra det på måndag! Om läraren gjorde dig fysiskt illa kan du faktiskt polisanmäla händelsen. Du har ju dessutom vittnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) Jag blev i dag strypt av min fysik lärare bara för lite dålig uppförande, han tog mej som med sin hand runt min halsen och började klämma jätte hårt, får en lärare verkligen göra så? Om det är ja, vid vilken tillfälle får en lärare göra? olaglit......en lärare får inte slå,sparka,strypa elever.dom får inte göra nått slags av våld mot eleverna.(har jag för mig) men om nån gjorde nått sånt på mig och om det var en kille så skulle jag hugga av dom tre vise männen mellan bena på han hahaha :evil: Redigerat 1 Oktober 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag blev i dag strypt av min fysik lärare bara för lite dålig uppförande, han tog mej som med sin hand runt min halsen och började klämma jätte hårt, får en lärare verkligen göra så? Om det är ja, vid vilken tillfälle får en lärare göra? du vet, om hon gör sånt (om du inte kunde andas riktigt) så borde du f*n anmäla den j*vla stryparen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (toxic avenger @ 02/10-2004 00:37:14) Jag blev i dag strypt av min fysik lärare bara för lite dålig uppförande, han tog mej som med sin hand runt min halsen och började klämma jätte hårt, får en lärare verkligen göra så? Om det är ja, vid vilken tillfälle får en lärare göra? olaglit......en lärare får inte slå,sparka,strypa elever.dom får inte göra nått slags av våld mot eleverna.(har jag för mig) men om nån gjorde nått sånt på mig och om det var en kille så skulle jag hugga av dom tre vise männen mellan bena på han hahaha :evil: bra ide och lägga skallen i frysen.hahaha vad ondskeful :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jag skulle spöa upp skiten <_< Ha ha ha!jätte kul jag är as stark och han är starkare än mej, då slår jag vad om att du inte kan spöa ***** ur honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 15:28:54) Misshandel av elever? nja inte precis, han tog mej runt halsen då jag satt och små viskade till min kompis <_< han kunde ha strypt ihjäl mej :angry: :angry: VILKET PSYKO!!TAR STRYP TAG PÅ BARN!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.