hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 exet.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 du kanske ska köpa bättre brand vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 snälla jag bönfaller er skriv in nån bra sida alla bra sidor jag vet får man virus av. Jag lider av sid brist bara tråkiga sidor finns plz plz plz plz plz :( :( :( vänta lite här.. vill du att vi ska ge dig en länk till en sida som man får virus på datorn av? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 www.quizilla.com är en bra sida där man inte får virus! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Varför inte sammla ihop lite pengar och skaffa dig en macintosh? Jag har aldrig fått virus, och det beror inte på att jag är väldigt försiktig. Utan när viruset ska laddas ner frågar systemet om jag vill installera virus2000. Ja/Nej? :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 exet.nu? Dålig sida <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.