NosH Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 när man skriver inlägg vem är det då som ger alla poängen Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 när man skriver inlägg vem är det då som ger alla poängen Jag skall förklara:Admin har ju en invision power board (IPB). Han har personligen laddat ner hela forumet från invisionboard.com och hostat upp dom på fuska.se, sedan finns det ju tillägg till forumet, till ex affär, affären kan man också ladda ner, var minns jag inte, men ialla fall, affär filen heter IBstore_2.5.zip (den nuvarande som fuska.se har), admnin har alltså laddat ner alla komponenter till forumet och hostat upp det på fuska.se, sedan kommer vi in i din lilla fråga, IBstore har en sån där fil/program som automatiskt ger money för nåått man gjort, i det här fallet poäng. Citera
Nafrali Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 Asså, kostar det att ladda ner IBstore_2.5??? Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 Asså, kostar det att ladda ner IBstore_2.5??? Japp, jag tror det, iaf de flesta komponenter kostar att ladda ner, till ex Shadow arcade, denkostar. Citera
Gäst henke37 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 Vilket fall så skapas poängen med samma magi som när man handlar för dem. Citera
Boffaroffe Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 ja hur kan ni veta sånt ??? Vilken klass går du i??, om man gått gymnasiet, i typ el och hållt på med webdesign, så borde man kunna sånt ;) Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Skrivet 2 Oktober 2004 (No Fear @ 01/10-2004 23:21:50) ja hur kan ni veta sånt ??? Vilken klass går du i??, om man gått gymnasiet, i typ el och hållt på med webdesign, så borde man kunna sånt ;) Jag går på 6:an och om ni undrar hur jag vet sånt så ärdet för att jag också har en liknande forum som fuska.se's Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.