Ratiasu Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Torchic e bääääst!!!Den äger över dom andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Torchic e bääääst!!!Den äger över dom andra! Tycker om den...Men den äger över treeco(stavning). Men Mudkip är också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 men vad ska jag göra den enda som har R/S och som jag kan linka över mina bra med är jag osams med.ska jag ändå börja om? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 om du har två gba eller gba sp så kan du köpa en link cable och byta med dig själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jo...Men två själv är väll lite onödigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 ja me om man typ först hade en advance och senare köpte en sp då har man ju två stycken hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 jag har alla game boy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 har du det är väl 4 om amn inte räknar med DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 nej det finns 5 vanlig gameboy, gameboy pocket, gameboy color, gameboy advnace, och gameboy advance sp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 game boy pocket visste jag inte om :gitarr: YES INLÄGG 400!!!!! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 torchic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 vadå torchic? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg