hanget Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag klär mig antingen kommunistiskt eller som jag tycker är snyggt. Får komplimanger för båda :) (Förutom då folk ropar kommunistjävel efter mig, hehe. Det tar jag som komplimanger ^^) hur definierar du kommuniskt stil då? diverse estetkläder med hammaren och skäran på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Idag klåde jag upp en 6:a bara med en hand för att jag hade gipsat handleden.Jag har en Gocci mösa så går han och driver runt hahaha vad dålig Gocci är Tiger och J.Lindeberg i bättre.Han föll mig runt halsen men jag fällde honom tog honom i halsen och sprang rakt imot vägen.Han ska föreställa stark han kan inte ens klå en 93:A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 har aldrig blivit mobbad för kläder... men jag har blivit mobbad...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag har blivit en gång retad för mina byxor de sa någånting så här " Fy f*n vad ful jacka du har!" :( :cry: hur kan bli retad för ful jacka när det är byxor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag har aldrig blivit mobbad jag går i en trevlig sofistikerad klass ( eller inte ) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.