GutenLOL Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 På andra banan thresure trove cove (Ä, nåt sånt :huh: ) finns det en jätte krabba. va ska man göra me den?? jag blir tokig av den! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Gör rat-a-tat på honom tre gånger. (hoppa och sedan B knappen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 ok ska prova non gång. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 då kryper han ju in i skalet och sedan så kan man gå in dit opch hämta en pusselbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 det funkar jag lovar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Ja man ska göra ratatata på hans öga nåra gånger tills han kryper in i skalet sen ska du in där och ta en pusselbit,men akta dej han kan slå till dej med klorna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 17 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 han träffa mig en gång. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 man ska väl använda odödligthets fjädrarna?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Nej, det är onödigt för en så lätt fiende. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 men det är lättare i alla fall och så går det väl fortare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg