GutenLOL Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) min cleffa är på lv 40(!) men den utveklas inte. varför :angry:? Redigerat 1 Oktober 2004 av Robban-11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Du måste göra saker med den! Ifall den tycker om dig så utvecklas den... Gör så här, klara pokemon ligan 2 ggr (och ha cleffa i din party). (eller 3) sen levla upp den, den kommer nog att utvecklas... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 den utveklas när den känner för det så var det för mig iallafall!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 min utvecklades på direkten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Du måste göra saker med den! Ifall den tycker om dig så utvecklas den... Gör så här, klara pokemon ligan 2 ggr (och ha cleffa i din party). (eller 3) sen levla upp den, den kommer nog att utvecklas... ;) Ok ska pröva ialla fall ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 min utveklades i lv10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Det beror på hur du tar hand om den, akktså ifall den tycker om dig och inte dör så många ggr så utvecklar den snabbt, ge den inte nåt sånt som ät bittert tex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 min utvecklades på lvl 78 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Ge den Rare candy så blir den glad och försök inte att göra så att den dödas i en strid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag vet inte den kanske inte gillar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Klart att den gör!!! :angry: men inte så mycket att den utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Okej men bli inte så sur. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg