Zingan Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 vad heter cs 2 eller så heter den bara cs 2 Citera
spitfir3 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 zingan vad menar du? jag kan bara sega att det inte kommer nåt cs2....och om det kommer så kommer det kanske om 2-3 år. valve kommer nu ENDAST att jobba på cs:source, hl2, och kanske lite uppdateringar till cz och cs1.6 Citera
Gäst 0012 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 ni verkar då inte veta nånting alls dom flesta av er här. det finns inget cs2. det är bara cs:source som nu kommer att komma ut med hl2. jag kan inte svara på frågan om det är värt pengarna eftersom folk tycker olika, men jag själv skall iaf köpa det, och jag spelar betan varje dag så. haha nej man får inte bara den när man köper hl2 då updateras steam och Css kommer med i listan.Counter strike source har förkortning nu för Css. Citera
Schassen Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 det är klart att det finns ett csi 2 spel!!!!!! jag spelar ju på det nu. ja det är helt klart värt pengarna./Renen :D jag tror du har läst lite fel här.Vi snackar nämligen om Counter-Strike och inte CSI Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 ni e ju f*n dum i huvet, cs 2 finns inte, dom har inte ens tänk göra det, cs source e INTE cs2 d e "bara" cs (1.6?) me source motorn fö f*n (fy tusan vikket dåligt humör ja e på) Citera
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 nu har offeciela Css släppts ut plus att Half-life source och day of deafet source har kommit ska snart öppna Css. Citera
spitfir3 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 nu har offeciela Css släppts ut plus att Half-life source och day of deafet source har kommit ska snart öppna Css. japp...det är rätt....har köpt silver-package nu :D Citera
xiaoxiang Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Jag har kört Cs:S och det är defenitift värt att köpa! Fatta DE!!!! Men att köpa Hl2 är viktigare!!! såklart.... Citera
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Counter Strike är kul på data annars är det kefft! Citera
The-one-&-only Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 De flesta skjutspel e tråkiga på konsoller... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.