The Ring Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 bara undrar spelet ser asroligt ut så jag undrar om jag ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jag ska köpa det, jag har spelat de på ps2 det va as grymt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag har sagan om de två tornen på GC och det var ju as grymt, detta e ju fortsättningen så den måste vara grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 alla recensioner som ja har sett har spelet fått dåligt betyg... så ja rekommenderar de inte (på samma tidningar har "de två tornen" fått bra betyg) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag har läst att man tröttnar om man är själv men när man spelar med en polare s e de roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Har spelat det varvade det på 2 palyer på en dag jätte lätt. Men samtidigt jätte kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Då kanske jag ska köpa det!! Vilka gubbar fick man välja på när ni varvade det, alltså vilka ni var från början? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Min favo är Aragorn. Man kan vara Aragorn Legolas Gandalf Gimli Frodo Faramir Sam Merry Pippin. Det är alla gubbar samanlagt. (om jag inte missat nån) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jag tycker att Legolas är häftig. Värsta skytten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Ja han skjuter bra grymast är han med lila pilar och när han skjuter på två mål samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Ja han skjuter bra grymast är han med lila pilar och när han skjuter på två mål samtidigt. Kanj man få börja vara han på 1 player, eller är det som i filmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Det är som i filmen... Har testat spelet hos en kompis nu, lol satt och körde det 4 timmar i sträck :P ... Det e jävligt kul så till dom som inte har det, köp det! Men jah måste faktiskt erkänna att det förra spelet (De två Tornen), var roligare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg