Zeem Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Hej! Nu gör jag en ny tråd om ssbm. Som ni kanske vet gorde jag en tråd som hette SSBM hjälp gubbar som hadde 66 sidor och var bland dom mest populära trådarna på hela fuskas forum! Så nu gör jag en ny tråd, som handlar om att göra fake-gubbar. Man tar en bild på en gubbe i ett spel(vilken som helst) och ändrar den och tar in den i en SSBM blid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 'Kolla in min fejkfigur' går ut på ungefär samma sak. Men visst, jag gör en senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) OBS! alla bilder ska vara så snygga som möjligt här är en Ful bild: Redigerat 2 Oktober 2004 av Tv gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Hej! Nu gör jag en ny tråd om ssbm. Som ni kanske vet gorde jag en tråd som hette SSBM hjälp gubbar som hadde 66 sidor och var bland dom mest populära trådarna på hela fuskas forum! Så nu gör jag en ny tråd, som handlar om att göra fake-gubbar. Man tar en bild på en gubbe i ett spel(vilken som helst) och ändrar den och tar in den i en SSBM blid! "Kolla i"-tråden handlar om precis samma sak och är på 123 sidor...Där finns många bra bilder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 OBS! alla bilder ska vara så snygga som möjligt här är en Ful bild: inte så bra gjord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Nä, det var den inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 <_< Nä inte särskilt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=23579&st=0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg