Light Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Klart jag ska, Bourn Out 3 äger totalt ju (som bilspel förstås) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) Klart jag ska, Bourn Out 3 äger totalt ju (som bilspel förstås)Jepp har kört det mkt och den där kännslan man får när man krockar alla så känner man sig som kung :Dps fortfarande Burnout 3 :lol: Redigerat 5 Oktober 2004 av Haggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (Haggen @ 05/10-2004 20:55:17) Klart jag ska, Bourn Out 3 äger totalt ju (som bilspel förstås) Jepp har kört det mkt och den där kännslan man får när man krockar alla så känner man sig som kung :D ps fortfarande Burnout 3 :lol: Det är en härlig känsla att känna sig så BÄST :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (Halo_Master @ 05/10-2004 23:01:12) (Haggen @ 05/10-2004 20:55:17) Klart jag ska, Bourn Out 3 äger totalt ju (som bilspel förstås) Jepp har kört det mkt och den där kännslan man får när man krockar alla så känner man sig som kung :D ps fortfarande Burnout 3 :lol: Det är en härlig känsla att känna sig så BÄST :D Jag tycker att det är det roligaste bilspelet som finns och man ska värkligen köpa det och om man är som tänkte ushh ett bilspel det kan ju inte vara nått roligt då har man fel för jag gillar inte vanliga bilspel men burnout 3 är ett undantag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Köp inte Fable ! Overkligt trams. Fast vissa kanske gillar det. Jag tror inte på det i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Köp fable, det kommer nog bli sk*t bra (förhoppningsvis) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_D Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Halflife 2 !!! (om det nu än släpps??? :( ) om någon vet om det ska släppas till xbox eller ps2 så skriv det!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 msg substance och msg sons of liberty och fable och halo 2 och "det bästa" GTA SAN ANDREAS (men det är en tag kvar tills det släpps till xbox :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Köp halo1 tuker jag Nä, 2:an kommer snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg