Gäst lordifan Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Jag vet väl inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Ingen egentligen. har man bara ett vältränat Team klarar man av vem som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Ja, Dragonite är väldigt svag mot Isattacker. ok jag tycker iaf dragonite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 svårast att slå e red:s snorlax (jag stör mig på att den gör rest och sedan attackerar) haha jag klonade 95 rare candy (som tog 2 timmar o göra) sedan gav jag dom alla till pichu level 5 så nu har jag en pichu i level 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Ja, håller med dig. Den är störig, fast min Mewtwo använder bara Psychik 2 gånger och så loosar Snorlax. svårast att slå e red:s snorlax (jag stör mig på att den gör rest och sedan attackerar) haha jag klonade 95 rare candy (som tog 2 timmar o göra) sedan gav jag dom alla till pichu level 5 så nu har jag en pichu i level 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Använd Machop's eller Tyroge's utvecklingar. Snorlax är ju svag mot fighting attacker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 hon har jö värsta defen! de tar 5 milj. år om man inte har en fight pkmn.... Jag brukar anvenda Snorlax i lv 100, mott Blizzey. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Machops sista (har inte spelat på länge) aeger fast Mew e rätt gött svårt å slå om den har vissa ATTACKER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jag tycker Pidgey lv 5 är svårast :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg