Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Fiskar ni? Ja gör d i Norge varje år!! I år fick vi 31 abborar!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Det var många. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 runt 70 murtar fick typ upp en pär sekund.och jag har fåt 10 Abborar och 1 jedda lax har jag bara fåt i Båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag fiskar ibland. Mest med min kompis, brukar dock inte gå något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 att meta e tråkit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 har bara gjort det några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) Min pappa och en annan åkte ut på sjön så hittar dem en abbore flock (eller vad det heter) och där fick dem typ lite mer än 100 abborar ;) Redigerat 2 Oktober 2004 av Rexx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag fiskar inte, har gjort någon gång. Inte så jätte roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Det är rätt kul att koppla av med Sitt spö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Fiska kan vara rätt kul. gör det cirka en gång om året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) Jag älskar att fiska bland det bästa jag vet :D Har själv fått en abbore på över ett kilo. :) På sommaren när jag är i stugan fiskar jag nästan hela tiden.:P Sen i stugan har vi lagt ut en vase där brukar det vara massor med abborrar och gäddor. Och i sommar fick jag en id på ca: 2,5 kg inte långt ifrån svenska rekordet. :D rexx: Det heter stim. Redigerat 9 Oktober 2004 av Steezy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.