lundquist Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Hell0o0 På home run contest viken gubbe e bäst att slå med då och hur gör ni innan ni slår? Snälla måste veta! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 gonadorf(elle hur han nu stvas) är den bästa att köra me... gå så nära påsen du kan och gör ett uppåt smash typ 3 ggr och sen slå iväg den.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Roy. Tre stycken A ^ sen ladda B. Pang! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Roy. Slå honom först lätt me bat. O sen B o BANG!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Asså jag fattar inte jag ska med ganondorf ska man ta A + Upp samtidigt eller? O Me roy ska man göra sama sak alsså a + uppåt lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Om man träffar den i luften flyger den nästan dubbelt så långt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Om man träffar den i luften flyger den nästan dubbelt så långt... Inte dubbelt så långt. Men längre. Fast om du tar 3^ så kommer den i luften ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 men använd roy är enklast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limpan53 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 du kan också köra me Fox McCloud..Då tar du Home-run bat sen vänder du dej mot säcken sen skjuter du me B tills tiden når 1...Sen så håller du in >A...ja har kommit över 400 meter.... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Asså jag fattar inte jag ska med ganondorf ska man ta A + Upp samtidigt eller? O Me roy ska man göra sama sak alsså a + uppåt lr? Med Ganondorf:Gör A och upp(samtidigt) 3 ggr och sen slår du Volley med antingen Basebollträet eller B-knapps-slaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Nej ta dr.mario gör först tre >B sen två upp o A sen slår du igäg sandsäcken kom över 450 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Coolt, tack för tipset. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg