Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 du kan också köra me Fox McCloud..Då tar du Home-run bat sen vänder du dej mot säcken sen skjuter du me B tills tiden når 1...Sen så håller du in >A...ja har kommit över 400 meter.... :cool: Ny teknik. Har aldrig testat. Bör göras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Dr.Mario slå med > + B och sen lite B emmelan så kommer du 487,8 m :cool: så gjorde jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Dr.Mario slå med > + B och sen lite B emmelan så kommer du 487,8 m :cool: så gjorde jag Doktor Mario? :lol: Skojjar du? Han suger keeeebaabh mer än någon annan. Testar det senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (Mellanmjölk @ 04/10-2004 21:02:13) Dr.Mario slå med > + B och sen lite B emmelan så kommer du 487,8 m :cool: så gjorde jag Doktor Mario? :lol: Skojjar du? Han suger keeeebaabh mer än någon annan. Testar det senare. ännu ett ord du tar från mig :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limpan53 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (redigerat) men ice climbers e också bra...Tag home.run bat vänd dej mot säcken o skjut me B knappen tills tiden når 1 sen håller du in >A då kommer den över 400 m :D ...Men Donkey kong e också bra...först tar du home-run bat sen headbangar du på säcken och sen gör du hand slap på den...gör de så många gånger du kan sen håll in >A..... :P Redigerat 5 Oktober 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 men ice climbers e också bra...Tag home.run bat vänd dej mot säcken o skjut me B knappen tills tiden når 1 sen håller du in >A då kommer den över 400 m :D ...Men Donkey kong e också bra...först tar du home-run bat sen headbangar du på säcken och sen gör du hand slap på den...gör de så många gånger du kan sen håll in >A..... :P a man ska lätt va dk och göra fram b sen ner b gör man så 2 ggr så kommer den 468 m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (Mellanmjölk @ 04/10-2004 21:02:13) Dr.Mario slå med > + B och sen lite B emmelan så kommer du 487,8 m :cool: så gjorde jag Doktor Mario? :lol: Skojjar du? Han suger keeeebaabh mer än någon annan. Testar det senare. Jag vet att han suger <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 På home run konset(stavning) ska man ju använda roy... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limpan53 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Ganondorf går också bra....först så gör du tre upp+A..sen laddar du en B attack så kommer den över 400 m..... :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
froz Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 använd ganadorf gör B+upp och sen när säcken är i luften ska du hoppa upp i luften och göra B+ner gör så 2 gånger och sen slå iväg säcken med baseboll racket jag kom över 500m med den tekniken Ps:man måste vara snabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg