Quicksilver Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jag har bestämt mig för att köpa pokemon c och undrar! 1 billigaste priset 2 varför beskriv lite om d jag ska endå köpat men endå undrar!! pokemon rulezz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Köp det inte! Det kostar runt 400-500. Men man kan inte ens fånga vilda pokémon :angry:, man fånger tränares pokémon. Sen är man instängd i städer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Köp det! Det kostar runt 300-400. Man kan itne fånga Vilda Pokémon, Men man snaggar andras Shadow Pokémon. Men man är inne i städer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag lysnnar inte på dej mem ska köpa de!!! :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Köp DET 1. 450 2.Det är ett bra pokemon spel helt i 3D om du har ruby blir det extra bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 har du köpt det nu?om du behöver hjälp pma mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 var mitt första gc spel ja det är väl bra bättre en stadium som dom till game boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Köp det inte! för det andra 1. DYRT! 2. det är bra grafik men det är så tråkigt för att det är som pokémon gul och alla de andra spelen till game boy! det är tråkigit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 nej svamp master jag ska köpat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Synd att du köpte det..grafiken suger.. spelet är väldigt linjärt.. spelet är tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hare inte köpt d urban men ska så sluta skriva skit ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hmm du Ph0enix Jag stavas med_ inte med mellan slag! Zvamp_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg