Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Synd att du ska köpa det. Slöseri med pengar. Fast vissa är ju så, vill alltid göra av med pengar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (redigerat) hare inte köpt d urban men ska så sluta skriva skit !Varför frågar du om nån kan ge info om det när du har bestämt dig för att köpa det hur kasst folk än säger att det är? Redigerat 4 Oktober 2004 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 hare inte köpt d urban men ska så sluta skriva skit ! Jag säger bara vad jag tycker om det..för sverige är väll ett fritt land? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampu Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 1. Biligt 2. Bra grafik men tråkigt som F..n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Köp det inte! Det kostar runt 400-500. Men man kan inte ens fånga vilda pokémon :angry:, man fånger tränares pokémon. Sen är man instängd i städer. börjar härma mig och skriva samma sak.köp det om du vill om du är intresserad av det.du får bestäma själv men jag föredrar köp spel som kommer i november-December Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Min kompis har det och jag tänkte köpa det, men ändrade mig. Pokémon stadium var då mycket bättre. På Colloseum mode finns det inte ens några pokémon att välja, man måste ta dem från sitt gba. Och story mode är roligt först men blir tråkigt sen. Jag skulle inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) Min kompis har det och jag tänkte köpa det, men ändrade mig. Pokémon stadium var då mycket bättre. På Colloseum mode finns det inte ens några pokémon att välja, man måste ta dem från sitt gba. Och story mode är roligt först men blir tråkigt sen. Jag skulle inte köpa det.och så det går inte att välja pomemon tråkigt och zvampu det är inte billigt!! men det verkar kul iallafall det ska i all fall få var med så länge hoppas det kommer ett nytt som är typ som dom spelen te gba plus battle mode där man kan välja vilka pokemon man vill ha! Redigerat 6 Oktober 2004 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg