Offline Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 Vafan är det jag har i datorn då?<_< P4 anväder för f*n visst 3.4 GHz..kolla upp info innan du skriver! <_< Citera
Mandarin Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) Har en dålig dator :( !! Proccessor: AMD XP 2000+ Ram: DDR-DIMM PC2100 256mb HD: 60gb Grafik: Sparkle Geforce 4 MX 4 40 (Suger hårt :( ) Moderkort: AsRock K7VT2 Cd-spelare: Samsung 52x Floppy: 1,44'' Chassi: Black Thunder Miditower Black&Silver 300W ATX Monitor: Samtron 76E 17'' Mus: Microsoft Basic Optic Tangentbord: Nån dålig svart sak Musmatta: Nån röd konstig sak Hörlurar: Philips HP800 (ömtåliga) Högtalare: Nåra dåliga saker Operativsystem: Windows XP Pro Den suger hårt :( !! Redigerat 3 Oktober 2004 av Mandarin Citera
-MGS- Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 Green Devil, TITTA LITE INNAN DU SVARAR! radeon 9800 XT är inte näst bäst. Citera
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 jo, det va först bäst på marknaden och sendan kom x800 så då blev det näst bäst.. men vafan, jag blir förbannad när du kallar mej löngnare. Jag vet vad jag har för saker i min pc och om jag säger att jag har en P4 med 3.4 ghz så har jag ju självklart det. jag hatar löngnare och vill inte bli kallad det.. jag förstår att du inte har några vänner (din signatur). :mellow: Citera
player Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 tja!! ja ligger inne men en AMD athlon 2.6+ är ganska nöjd faktist, B) blev läss på min andra de va en lika fast en 1,8 gig som hängde sig hela tiden :angry: ps.. hur klockar jag upp den säkert det står ju att det är en 1,9 gig Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.