Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Man kan få alla genom AR också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Det é mycket tråkigare,om jag får säga det själv xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Det tycker inte jag! Man är ju en riktig fuskare! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Var kan man köpa AR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 som i nästan alla trådar som finns så står det.. KÖP I EN AFFÄR ELLER FRÅN PRIVAT PERSON.. Den finns i Games i olika städer så om du har Game i din stad så åk dit och kolla efter AR eller fråga efter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 OK, tack Wish Maker det ska jag göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knutfrode Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 :P för att komma in i mewtwo grottan måste man ha klarat elit fyran(elite four)och fåt ruby och saphire kristalerna!! :evil: :gitarr: :meddum: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Ja det är rätt. Bara lite info om Mewtwo: Mewtwo är i lv. 70 när man möter honom, och han är längst in i Cereluan City Grottan. Han kan Psychik, Swift, Barrier och Recover. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Jag har Mewtwo och jag ville bara säga att han är riktigt överskattad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Jag har Mewtwo i lv. 100 på FireRed. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Erkänn han är dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 ja det kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg