Hoppa till innehåll

Lugg...

Kanji

Rekommendera inlägg

• Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har några på näsan men jag är bara 11...

Bara elva?! Ta inte detta som skryt: Men jag har haft finnar sen jag gick i ettan. Jävligt mycket av dem oxå! Orskaken att man får dem under luggen är att de frodas där solljuset inte kommer åt. På sommaren försvinner de eftersom man är rätt mycket i solen då... Men lugg drar till sig finnar.

Aco ansiktstvätt är oxå väldigt bra i kombination med aco lösning. Men att bara använda vask går oxå bra. Har haft finnar i 10 j***a år och nu har de försvunnit. Det är inte kul att komma in i puberteten i ettan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Claudia @ 05/10-2004 22:00:25)

Jag har några på näsan men jag är bara 11...

Bara elva?! Ta inte detta som skryt: Men jag har haft finnar sen jag gick i ettan. Jävligt mycket av dem oxå! Orskaken att man får dem under luggen är att de frodas där solljuset inte kommer åt. På sommaren försvinner de eftersom man är rätt mycket i solen då... Men lugg drar till sig finnar.

Aco ansiktstvätt är oxå väldigt bra i kombination med aco lösning. Men att bara använda vask går oxå bra. Har haft finnar i 10 j***a år och nu har de försvunnit. Det är inte kul att komma in i puberteten i ettan!

vad tidigt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

Jag har några mini-finnar i näsan. Har haft dom där sen jag gick i 2an.

d har varit baaaaajsss jobbit. En gång var d en mega-finne i näsan så när ja var i klassen så tryckte ja på den så att d blev en stor blodfläck. När ja va i Tyskland så skulle vi åka me tåget, då kom d en kille me VÄÄÄÄÄRSTA finnarna!! Asså man bliv helt vettskrämd när man såg honom stiga på. Jag får bara finnar av att jag äter mycke choklad. Ja har aldrig hört talas om att om man har en lugg så får man finnar. O ja e halv-finne så d känns en stor bördan att bära...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...