0013 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Långt hår i pannan + flottigt (fett) hår = dålig kombination. Lite andra tips... * Kläm inte finnarna. Används isf papper, och rengör händerna ordentligt före. Prova också att koka upp vatten, häll upp i bunke, ner med ansiktet och en handduk över i 10 minuter. Gör detta före du klämmer. Man kan också använda nån sorts...Plåstertejp? Nu har jag helt glömt vad det är. Men du tejpar fast nå remsor i ansiktet, när du drar bort dom drar den förhoppningsvis pormaskarna med sig. * Prova stioxyl 5%. Finns på apoteket. vadå? >_>De tär ju skit coolt med sånt hår Men jag tar nageln och river bort finnarna... Bästa sättet(enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Ja, men de blir röda sen med skorpor :P Ska prova med bunken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Ja, som sagt de blir röda, och ibland ännu värre. BLir ju infekterat eftersom det finns massa bakterier på fingrarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Ibland blir det ju stora feta bulor :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Jag vet att man inte ska klämma finnar... men jag rår inte för det! De ser så äckliga och hemska ut... jag bara måste utrota dem!!! KesseN: Nja... inte squall heller, men det börjar närma sig... nummer vis iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rejvare Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Tja ska man snacka udda frisyr så ska vi ta upp rejvare som mig tex jag har ungefär cloud stucket tar en j*vla tid att fixa men e man rejvare ska man ta sig tid å göra det ordentligt gelatin och vatten är det enda som funkar :evil: ------------------- Sen en sak till e det någon som vet hur man blir av med äckliga finnar precis innanför näsan?? :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Har börjat bli skeptiskt mot att klämma mina finnar. Innan har det varit lite roligt, nu har jag börjat få små bölder..suck. Slutat med det och använder medel istället. Jag har också "långt" hår. Fast inga problem med finnar i pannan iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Om man bastar rensar man porerna. Det brukar hjälpa. Sen har jag hört att om man badar mycket i klorvatten, t ex om man tävlingsimmar, så hjälper det mot finnar. Vet inte om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag har hyfast långt hår men jag kan inte slita mig ifrån min keps så jag har ingen lugg då :) Fast jag ska klippa mig till helgen :angry: :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 du menar Totti eller David beckham håret som han hade förut så ska man ha. DEn där tuppkammen eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (Herr.Kaio @ 04/11-2004 16:23:53) du menar Totti eller David beckham håret som han hade förut så ska man ha. DEn där tuppkammen eller? :huh: Uppsat.. som en häst svans fast den släpar inte :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Släpar? Hur långt hår måste man inte ha för att få en hästsvans att släpa i marken???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.