Gäst RedSnake Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Dom var coola ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 ZANNO bara för att du inte gillar ts2 behöver du inte skriva skit om det. Alla tycker olika, jag tycker ts2 e skitkul du tycker att ditt spel e skitkul. E d roligt om nån snackar skit om ditt spel och säger att den programtillverkaren suger balle o sånt? Nån som håller med mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Dom var coola ! Ja :)Konstigt nog har jag inte sett några The Sims 2 prylar på thesims.se sedan jag var där sist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 dom kommer nog snart ! :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Extremt bra grafik! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 ja det är nog inte så enkelt att göra ett simspel ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg