Boffaroffe Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 i gamecube ska det vara ZELDA! ska och ska, du kan ju be om det och sedan hoppas på att han fixar det ;)och om han inte gör det så har han nog en anledning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (No Fear @ 04/10-2004 21:32:25) i gamecube ska det vara ZELDA! ska och ska, du kan ju be om det och sedan hoppas på att han fixar det ;) och om han inte gör det så har han nog en anledning ;) vem är han? :rolleyes: :blink: :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (golden mewtwo @ 04/10-2004 21:40:06) (No Fear @ 04/10-2004 21:32:25) i gamecube ska det vara ZELDA! ska och ska, du kan ju be om det och sedan hoppas på att han fixar det och om han inte gör det så har han nog en anledning ;) vem är han? :rolleyes: Gissa vem det är som hart fixat detta med underforum <_< , Det borde väll alla veta att dte är jag, nee, skulle inte tro det.Så vad jag menar med "Han" så menar jag admin <_< Så långt borde tillochmed du kunna tänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Komentera dem här. Jag är nöjd med dem. :D :cool: jag är ochså nöjd med detta forum :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 men var för finns det bara till gba,gc,pc!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 antaglingen tycker Admin att det bara är där det har behövts där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.