Zeem Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Vem har skickat in det här?: Sonic & shadow<br /> du ska spela i classic och tryc:B,A,B,A,B,X,Y,L,R,L,B,Z,B,A så kommer Sonic och shadow och utmanar dig! Metalic Sonic du ska märkera Sonic om du har vunnit han och spela Super Sonic klara Event 52 och Kingswood Champiomship Knuckles du ska hitta en gömd diamant på varge bana (special banor och de gömda är det röda och blå och gula och nycklar) Super Knuckles Knuckles är ju röd och märkers Sonic så att han är Metalic så möter du metalic sonic< Skitande Gubbar! du ska ta Ganondorf och skita på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ingen fattar! man kan inte få sonic å dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Är detta Ssbm-fusk??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Det där med att skita på Ganondorf verkar ju intressant... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Den som har skrivit det där är ju inte lite konstig. :huh: Man kan ju inte få Sonic. Jag undrar vem som har skickat in dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hallå var fick du fusket ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 snälla, typ alla fusken på denna sidan är rena humorn...Kolla bara halo fusken... för att döda dom små gula monstren ska man skjuta dom med ett pistolskott I början av banan halo finns det en slags byggnad, kasta i den blå lasern så får du ammo I bana 385 squilty...? jaha, dessa okunniga snorungar stör jag mig nåt enormt på :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hallå var får ni fusken ifrån :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 snälla, typ alla fusken på denna sidan är rena humorn...Kolla bara halo fusken... för att döda dom små gula monstren ska man skjuta dom med ett pistolskott I början av banan halo finns det en slags byggnad, kasta i den blå lasern så får du ammo I bana 385 squilty...? jaha, dessa okunniga snorungar stör jag mig nåt enormt på :angry: Och så står det:Kolla igenom ev. stavfel.Vissa skriver inte ett ord rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 De tär INTE jag som skickat in det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 De tär INTE jag som skickat in det. Vem har sagt att det är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag tycker att fuska.se ska anställa "testare" som helt enkelt testar fusken! :rolleyes: "skämt" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg