Zingan Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ja man kan ju se på hans avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 hehehe ni kan ta o gissa på vad jag tar... Kul att du gillar beyblade man ska inte gå på andra bara för dem gillar olika så alla får tycka olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 HAHAHAHAHA!!! BEY-BLADER!!!!! :lol: Förlåt men kan inte sluta garva åt det! :D sen ville jag visa den här! http://www.paper-wings.org/gallery/kyo/kyo-pika.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag gillar båda lika mycket fast jag gillar nog beyblade fö att Kai & Ray e så cool å snygg och då blir nog pokemon lite bättre ser ni på nya pokemon på söndagar kl. 08:35 ??? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.