ZötiZ_GriZen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Hmm...man aknske bara gräcver ner den? ;) Eller?? Hur gör man?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 HMM Guldspade Det ska jag fixa får man pengar vad som helst då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 guldspaden gör att man kan hitta lite bells var som helst(inte alltid) för att få guld spaden ska man ha två spadar(köp en till hos tom nook) den ena utrustar du dig med och den andre har du i fickan sen ska du på "shiney spot" jakt när du hittar en ska du gräva i den och plocka upp dom 1000 bells lägg dom i börsen eller vad det heter sen ska du plantera spaden genom att klicka på Y och välj spaden och tryck på "bury" nu så kommer du ha ett "gyllene spad träd" om några dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 guldspaden gör att man kan hitta lite bells var som helst(inte alltid) för att få guld spaden ska man ha två spadar(köp en till hos tom nook) den ena utrustar du dig med och den andre har du i fickan sen ska du på "shiney spot" jakt när du hittar en ska du gräva i den och plocka upp dom 1000 bells lägg dom i börsen eller vad det heter sen ska du plantera spaden genom att klicka på Y och välj spaden och tryck på "bury" nu så kommer du ha ett "gyllene spad träd" om några dagar Grymt kom du på det själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 nej jag hittade det på en fusk sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Fy tusan guld spade :) de skule vara intresant om de e sant vem vet B) non får testa! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) det är sant jag lovar!! beviset finns här! klicka på items skriv in golden så hittar du en lista på alla gyllene saker som finns!! Redigerat 9 Oktober 2004 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Han berättade det för mig, och jag testade. Det funkar!!! Ni måste testa det. Jag har bara gjort det med pengar än så länge... Han sa att man kunde få en guldyxa också (känner han)(har känt varandra sen jag var 3 år och han 5 år...) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg