Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 kan någon ge mig en bild på photoshop jag vill se hur det ser ut snälla :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 så här det finns olika versioner men så här är det på 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ok ser inte så jätte bra men jag är nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 det där är inte enda effekterna det finns mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 det där är inte enda effekterna det finns mer. han menar att bilden typ är för liten och suddig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 09dade Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 :evil: :bah: Hur laddar man upp en bild??? Obs! jag är ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 under smileyna finns det ett ställe det står "browse" på ( beror förstås på vilket språk du har datorn på ). du trycker där, sedan kan du välja bilden du vill ladda upp från din dator ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ska nog skaffa det men det kostar några tusen har jag hört och det gör det väl det finns ju massa verktyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 http://www.lonestardigital.com/smartblur/D1H_Dsc_0979_Filter-Screens.jpg Alla basicfilter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ok där såg man bra men kan man skaffa det på svenska eller finns det bara på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag har det på svenska, det suger så skaffa det på engelska istället då du kan få hjälp och tips från webbsidor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (redigerat) på mitt kan man välja språk :huh: Redigerat 4 Oktober 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.