The-one-&-only Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Photoshop e rätt så komplicerat, tar ett tag att lära sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 mitt blev på engelska när jag laddade ner det jag fatta ingenting till exempel på den här bilden skrev jag ~you are wicked couse i only couse pain det gick inte att fixa in den på fuska.se det står bara du kan inte ladda ner den här filen här <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 på mitt kan man välja språk :huh: vilken version har du då?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 7.0 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Vart kollar man vilket photoshop man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 När man öppnar photoshop står det ex:photoshop version 6,0 Fattar du nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 När man öppnar photoshop står det ex:photoshop version 6,0 Fattar du nu??? Ja, när det laddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 japp, jag har 2.0. den är bra och billig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 är den vart kan man skaffa den? OCH HÅLL ER TILL ÄMNET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 men jag tror det är dags att begrava ämnet lr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.