Gäst Nike Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Ja jag läser det iaf..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 nee leksakerna är av mycket dålig kvalite Jag gillar att läsa Skratt-Fnatt i kalle anka och c.o ps jag stör mig på folk som säger Kali anka :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Vem säger så???? Ingen kan vell ha läst så fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Det e klart man läser Kalle Anka Han e bäst ( han o långben ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag premunerar på Kalle Anka & Co. o köper ibland Kalle Ankas Pocket. :student: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 kalle anka är bäst men det är riktigt dålig kvalite på sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 kalle anka är bäst men det är riktigt dålig kvalite på sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 (redigerat) oki för det första behöver itte ''nesse'' skriva 4 inlägg i rad <_< , och Ja det kan slinka ni en o annan kalle ibland när man läser ( hihi :lol: ) Men för mig e det nog mangor som gäller ;) Redigerat 3 Februari 2005 av gokou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Öppna inte leksakerna spar dem i en låda jag gör det jag har minst 5 stora kartonger med kalle anka tidningar och tom & jerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ja, några saker, men jag har iaf aldrig sett en tecknad serie på TV eller läst som är perfekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.