jeff_rules Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jag har playstation sen 4-5 år tillbaka och det e kul! jag har typ 7 kontroller var av 3-4 fungerar, jag har multitap, pistol ,bästa minnes kortet och över 50 spel. playstation e roligast om man spelar mot andra, då kan man fastna framför tv:n i 4 timmar. Roliga spel om man e 2-4 e tex tom & jerry housetrap,crash team racing,crash bash mm. kom med mer förslag!! det här är den lilla bunt som jag har samlat på mig under åren: (kanske inte kommer ihåg alla) 1.crash team racing 2.crash bash 3.crash bandicoot 3:time warped 4.Area 51 5.digimon world 2 6.tony Hawk pro skater 2 7.Tony Hawk pro skater 3 8.spiderman 2 9.Tom & Jerry:housetrap 10.Dave mirra bmx 11.Alien resurrection 12.Hugo(syrrans) 13.Tekken 14.Tekken 2 15.Tekken 3 16.Simpsons wrestling 17.Duke nukem: Land of the babes 18.boxnings spel från EA 2000 19.Mortal combat II 20.James Bond: The world is not enough 21.Smurf racer och ett 30-tal mer som jag inte minns namnen på. Jag har en kontroll som aldrig funkat sen jag köpte den tills nu i helgen jag höll på o rackla med sladden så jag tejpade med silvertejp som en huligan. märket var MW, känner kompisar som också har grejor från MW som inte funkat skriv om det har hänt er! skriv om andra spel förutom de jag har (kanske kommer på fler spel då)jag har spelat massa annat med! ses Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Tycker ändå Xbox är bättre, :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 playstation 2 är bättre för att man kan ha gamla ps1 spel och tillbehör på det med!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 :lol: gillar alla konsoller!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeff_rules Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 knockout kings 2000 skriv 0 som namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Playstation 1 är verkligen en rolig konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Min konsol håller på att dö... sakta men säkert fungerar färre och färre spel på den... Crash Bash är ett av de roligaste spelen som finns. Vet inte hur många ggr jag glidit av isen med min isbjörn, för att jag tagigt för mycket sats och missat min motståndare... Ett annat kul spel är pong. Jätte kul att spela fyra på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 du, ps1 e en stenåldersmaskin ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 playstation 2 är bättre för att man kan ha gamla ps1 spel och tillbehör på det med!!! :evil: Det kan man med om man chippar.Det är kul att ha Ps1 om man har chippat den så köper man hundra tals biliga spel för 13 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 :lol: gillar alla konsoller!!!!! det gör jag me!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 playstation 2 är bättre för att man kan ha gamla ps1 spel och tillbehör på det med!!! :evil: ja jag håller med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 du, ps1 e en stenåldersmaskin ;) exakt <_< köp en ps2 istället du behöver inte släng dom gammla spelen bara fö de!!!! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg