martissii Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Vilket av pkmn spelen är era favoriter??! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Gold/silver tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Fire red ;) (tycker jag iallafall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Vilket av pkmn spelen är era favoriter??! :D fire red! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 LEAF GREEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 INGEN!! FÖR POKEMON E SÄMST!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 NEEE POKEMON ÄR INTE SÄMST!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (redigerat) INGEN!! FÖR POKEMON E SÄMST!!sluta kom och förstör fattar du det man blir förbannad !!!!!!!!skulle vilja ha leaf green men jag hittade bara fire red i syrien så jag var tvungen att ta den därför jag fick den för 4 månader. Redigerat 4 Oktober 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 men när kommer pokemon emerald ut?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 sorry... tänkte inte förstöra tråden men jag får ha mina åsikter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 ja alla ska ha sina åsikter om allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 vadå åsikter!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg