legolas_1 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag e skiitbra me fox! O sheik men viken är den svåraste att möta i lv 9 tyker ni hjag tyker fox för han e så snabb! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Ja tycker han e seg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Ingen är bäst. Det skiftar från person till person. Jag gillar i alla fall Donkey Kong, Bowser och Roy ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jag ska försöka bli bra med roy det är nog meningen att han ska vara den bästa gubben eftersom han kan den kraftigaste attacken på spelet och är både snabb och stark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Meningen borde väl vara att alla ska vara lika bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Link Link Link Såklart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg