Hoppa till innehåll

Fable


Light

Rekommendera inlägg

  • Svar 170
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hej jag behöver hjälp, när man är i oakvale. så ska man ju gå upp på klippan och där ska man smyga förbi vakter sen kommer man till nåt ställe som det är tjuvar på ska man bara göra kullerbytor förbi dom eller finns det några speciela kläder att ha på sig så att dom inte försöker döda mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag brukar bli upptäckt först, slakta vakterna, gå till kröken(stor sten)och där kan man gå in bakom den...sen när vakterna kommer ut så ställer sig en på andra sidan men sen går han förbi lite då ska man springa( de e lite döva)in i grinden..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag brukar bli upptäckt först, slakta vakterna, gå till kröken(stor sten)och där kan man gå in bakom den...sen när vakterna kommer ut så ställer sig en på andra sidan men sen går han förbi lite då ska man springa( de e lite döva)in i grinden..

det har jag klarat. men när man kommer in genom porten så är det en massa tjuvar och dom bara dödar mig kan man ha nån förlklädnad eller ska man bara göra kullerbytor där igenom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns fem kistor på vägen där i dom finns det banditkläder dom ska du ta

sen längst bort finns det en port där måste du ta på hela bandit settet då kommer du in..inne kan du byta om

 

sen ska man in i en port till då finns det en bandit som står vid några tunnor..han vill sälja ett banditpass för 1000guld..döda honom istället.sen kommer du in i twinblades elitcamp.

 

där kan man betala några assassins att avleda uppmärksammheten för 2000 eller nåt men då ska man gå upp för en kulle där finns massa burar. i en finns två tjejer. döda vakten, ta nyckeln och befria tjejerna dom springer iväg och vakterna efter..fri passage till twinblades tent

 

där sak du besegra twinblade vänta till han slår sina svärd i marken då sak man springa fram och slå honom i ryggen osv tills han e besegrad..

 

p.s. om du e ond och tänker totaldöda honom sen tänk då på att alla banditer omkring dig anfaller dig också..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns fem kistor på vägen där i dom finns det banditkläder dom ska du ta

sen längst bort finns det en port där måste du ta på hela bandit settet då kommer du in..inne kan du byta om

 

sen ska man in i en port till då finns det en bandit som står vid några tunnor..han vill sälja ett banditpass för 1000guld..döda honom istället.sen kommer du in i twinblades elitcamp.

 

där kan man betala några assassins att avleda uppmärksammheten för 2000 eller nåt men då ska man gå upp för en kulle där finns massa burar. i en finns två tjejer. döda vakten, ta nyckeln och befria tjejerna dom springer iväg och vakterna efter..fri passage till twinblades tent

 

där sak du besegra twinblade vänta till han slår sina svärd i marken då sak man springa fram och slå honom i ryggen osv tills han e besegrad..

 

p.s. om du e ond och tänker totaldöda honom sen tänk då på att alla banditer omkring dig anfaller dig också..

har jag mycket kvar av spelet. men var finns kistorna med banditkläder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...