Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag har aldrig spelat Hitman... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (Steezy @ 07/10-2004 08:48:49) Hitman 2: Silent Assassin. Du är värkar gilla hitman men är det verkligen så bra? ^_^ =Hitman is the future= För en som gillar den typen av spel så är det skit bra. Genialiskt ! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Hitman 2: Silent Assassin, det är rätt kul faktiskt, men däremot föregångana är jag inte särskillt förtjust i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 får väl testa det nån gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Alla Hitman spel är framtiden. Hitman Contracts är svårslaget, har dock inte pengar nog =| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Det håller jag inte med om.. Jaja. Det jag gillar mest är såklart Halo, men inte långtifrån Burnout 3.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 eeh halo tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 mm jag också o cs men det e på dator :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Som jag sa tidigare att jag hoppades att på fredag så skulle Fable vara roligast just nu och det tycker jag men Burnout 3 är oxå kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 svårt det e re... men kanske Burnoute 3 och Ninja Gaiden... fasst nu för tiden har maqn ju klarat ut Ninja gaiden och det är inte lika kul längre... men jag säger nog... Burnout 3 och... jag vet inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Om du menar att Fable är svårt så kan jag inte hålla med om det för det är ganska lätt tycker ialla fall jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg