hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 burnout 3 är f*n ett måste att köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 köp gta:sa när dt kommer ut eller mc3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NFSUseriesrules Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Driv3r såklart ;) DET SUGER KAN INTE ALLS MÄTA SIG MED GTA: SA!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ångrat mej du ska köpa Aliens VS Predators Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 vad e dt i driver 3 som alla hatar?för när jag testade tyckte jag att dt va grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Det är extremt buggigt, och att lämna bilen är katastrof. Det funkar inte till fots. Jag tyckte också det var för mycket snack om att Driv3r var fullt av buggar. Jag märkte inget speciellt i början, men efter en tid så... Men visst kan de vara roligt ibland. Bränna gummi och krascha bilar är ju fantastiskt roligt med tanke på hur snyggt det faktiskt är. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
playstation92 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag tycker att du ska köpa Tony Hawks Underground 2 som jag har! Men det är lite svårt i början! Men men! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Det är extremt buggigt, och att lämna bilen är katastrof. Det funkar inte till fots. Jag tyckte också det var för mycket snack om att Driv3r var fullt av buggar. Jag märkte inget speciellt i början, men efter en tid så... Men visst kan de vara roligt ibland. Bränna gummi och krascha bilar är ju fantastiskt roligt med tanke på hur snyggt det faktiskt är. :D tack för en bra beskrivning, Dannie!ingen annan sa varför dt va dåligt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 köp GTA:sa, NHL 2005 eller FIFA 2005!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 e dt värt att köpa fifa spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_D Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 spel JAG tycker du SKA köpa: Action: -GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS (29/10) <--- -Socom II -Conflict Vietnam Sport: -PRO EVELUTION SOCCER 4 <--- -NBA 2005 Utav ALLA domma spelen här rekomenderar jag mest: GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Gta:sa :cool: , Def Jam fight for N.Y, Killzone (vänta) <_< , Thug 2, Burnout 3, Shellshock Nam' 67, Onimusha 3, Fight Club, Need for speed underground 2, Midnight Club 3: Dub Edition. Några spel att välja mellan :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg