TRETRION Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 rekomenderar ni något :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) Jag säger bara köp Fable på fredag. ;) Redigerat 6 Oktober 2004 av Steezy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Ja helt klart Fable !! Eller vad gillar du för någon stil på spel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Eller så kan du jum köpa Burnout 3 eller Ninja Gaiden. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 har ng :ph34r: jag gilar spel som man går om kring i världar och skut spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Okej, helt klart Fable då.. Men som steezy nämnde "Burnout 3" det är sk*t kul ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 okej :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 öhhhm burnout 3 är det bästa bilspelet som finns och kommer att finnas och fable det är hej faderuttan kul men det är VÄLDIGT kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 jag får se vilket jag väljer :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jaaa jag säger inte annat än som redan har sagt köp Fable eller Burnout 3. Kan inte säg så mkt om fable jus nu men jag säger så här Burnout 3 är ett spel man måste äga tro mig du kommer inte bli besviken om du köper det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 starwars battlefronts då ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) ... Är alldeles för överskattat. Jag tycker inte det är bra. [=#EDIT#=]:Eller jag har inte spelat det, men eftersom Star Wars spelen till box brukar vara buggiga gissar jag det samma här. Redigerat 6 Oktober 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg